Meest gestelde vragen

Hoe werkt het proces? Van betaling tot levering.

Het proces begint bij een succesvolle betaling. Zodra dit gelukt is gaat SCENTBAR aan de slag om een startpakket samen te stellen. SCENTBAR stuurt jou een bevestigingsmail en doet het pakket dezelfde dag op de post. Indien je gebruik maakt van een abonnement zal er vanaf het moment van betaling iedere maand €13,95 afgeschreven worden. SCENTBAR zal een week van te voren voor de komende maand een mail sturen met daarin de vraag of de geur bevalt en of je een nieuwe geur wil proberen voor de komende maand. Je kunt je keuze simpelweg aangeven door te reageren op de mail. De mogelijkheid bestaat overigens dat de mail tussen je spamfolder terecht is gekomen!

Welke abonnementsopties heb ik?

SCENTBAR heeft momenteel één abonnementsvorm. Je betaalt eenmalig €13,95 waarna er bij een actief account maandelijks €13,95 via automatisch incasso zal worden afgeschreven van je rekening. Je kunt dit op elk moment stopzetten in ‘mijn account’ op de website. Mocht je toch iets onduidelijk zijn, of heb je andere vragen? Stel ze gerust door een mail te sturen naar service@scentbar.nl.

Ik heb net een bestelling gedaan! Wanneer wordt het geleverd?

Zodra SCENTBAR een melding krijgt van je bestelling gaat het team gelijk voor je aan de slag. We stellen dezelfde dag jouw pakket samen om het dezelfde avond op de post te doen. PostNL bezorgt je pakket binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen twee werkdagen! Doordat het een postpakket is, hoef je er niet voor thuis te blijven en valt het bij jou op de deurmat, handig!

Wanneer moet ik betalen voor mijn abonnement?

Je komt pas in aanmerking voor een abonnement wanneer je veilig afrekent op de website van SCENTBAR via je eigen bank. Zodra de betaling binnen is loopt je abonnement en zal er iedere maand €13,95 worden afgeschreven van je lopende rekening.

Ik wil Scentbar weggeven als een cadeau, hoe werkt dit?

Los van de abonnementsvorm bieden wij ook een gift set aan. Dit is een pakket dat je zelf kan samenstellen op de website door naar het kopje ‘CADEAU’ te gaan. Selecteer twee geuren en reken veilig af via jouw eigen bank. Een gift set kost €34,95 inclusief verzendkosten. Wil je hem rechtstreeks naar de persoon sturen aan wie jij het cadeau wil geven? Ook dit kan bij SCENTBAR. Geef dan wel het juiste adres door zodat wij hem op de post kunnen doen. Mocht je adviezen nodig hebben over de parfum of verzoeken hebben, kun je dit natuurlijk altijd aangeven door een mailtje te sturen naar service@scentbar.nl.

Hoe kan ik een andere geur aanvragen voor de komende maand?

SCENTBAR zal je een week voor de komende maand een mail sturen met de vraag of je bij je huidige geur wil blijven of misschien wil kennismaken met een nieuwe geur. Door simpelweg te antwoorden op deze mail kun jij een andere geur aanvragen voor de komende maand. In de mail komen we met de opties waaruit jij kan kiezen. De kans bestaat dat deze mail in je spamfolder terecht komt, dus check deze ook wanneer je twijfelt of de mail wel goed is binnengekomen! Mocht iets niet duidelijk zijn kun je natuurlijk ook je vraag stellen door een mail te sturen naar service@scentbar.nl.

Ik wil mijn abonnement pauzeren/stopzetten. Hoe doe ik dit?

Je kan het abonnement te allen tijde pauzeren of stopzetten in jouw eigen account. Ga wanneer je bent ingelogd naar ‘ABONNEMENTEN’, hier is de status van het abonnement en de volledige bestelgeschiedenis te bekijken. Wanneer je het abonnement wil pauzeren of stopzetten klik je op ‘ANNULEREN’.

Algemene vragen

Wat is Scentbar?

Het is bekend dat parfum erg duur is. Ook is bekend dat je soms met grote flessen blijft zitten waarvan de kwaliteit steeds minder wordt na mate je deze lang laat staan. Wij van Scentbar willen je op een voordelige en eenvoudige manier kennis laten maken met parfum door maandelijks 8 ml aan te bieden. Probeer het zo te zien: Indien je een whisky besteld aan de bar in een café, krijg je een glas whisky en niet gelijk de hele fles. Zo doen wij dat in principe ook, maar dan met parfum. De 8 ml die je maandelijks ontvangt is goed voor 90 sprays, ofwel driemaal daags één spray aanbrengen. Wij maken het je makkelijk doordat we een compacte parfumverstuiver toe te sturen. Hierdoor hoef je niet altijd je grote fles mee te nemen uit angst dat deze stuk gaat of kwijt raakt. Parfum aanbrengen op elk gewenst moment zal hierdoor ontzettend makkelijk worden!

Je hebt de mogelijkheid om lid van ons te worden voor onbepaalde tijd. Dit kan al vanaf €13,95 (inclusief verzenden!) en met een abonnement krijg je de mogelijkheid om iedere maand (zonder extra kosten) een geur uit te kiezen. De producten die je koopt worden bij jou thuisbezorgd. Alles past door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Je zit overigens nergens aan vast doordat je het op ieder gewenst moment kunt stopzetten. Dit is te realiseren door dit aan te geven in ‘mijn account’ op de website van www.scentbar.nl. Mocht je toch nog vragen, verzoeken of feedback hebben, stuur dan gerust een mail naar service@scentbar.nl.

Is Scentbar's parfum authentiek?

Al het parfum die wij verkopen is 100% authentiek! Wij kopen ze in van gemachtigde verkopers of direct van merken. Wij verkopen geen namaak, imitaties of replica’s. Doordat wij de originele parfums decanteren, kunnen wij het goedkoop aanbieden. Wij hebben geen overeenkomst met de merken of ontwerpers van het parfum. Hiernaast wordt er op geen enkele manier geprofiteerd van de merken die wij op onze website aanbieden. Wij willen men alleen op een andere manier kennis laten maken met parfum voordat er een grote hoeveelheid parfum aangeschaft moet worden.

Heb je interesse in een bepaald merk parfum en is deze nog niet verkrijgbaar in het assortiment? Schroom dan niet om ons hierover te contacteren. Wij zullen dan ons best doen om deze aan te bieden. Je kan dit bijvoorbeeld doen door een berichtje te sturen via Facebook of een mail te sturen naar service@scentbar.nl. Wij van SCENTBAR vinden het leuk om open te staan voor verzoeken!

Wat kost een abonnement bij Scentbar?

Een abonnement is al te krijgen vanaf €13,95 per maand (inclusief verzenden!). Een abonnement is gemakkelijk stop te zetten door dit aan te geven in ‘MIJN ACCOUNT’ op onze website.

Hoe werkt het proces? Van betaling tot levering.

Het proces begint bij een succesvolle betaling. Zodra dit gelukt is gaat Scentbar aan de slag om een startpakket samen te stellen. Scentbarstuurt jou een bevestigingsmail en doet het pakket dezelfde dag op de post. Indien je gebruik maakt van een abonnement zal er vanaf het moment van betaling iedere maand €13,95 afgeschreven worden. Scentbar zal een week van te voren voor de komende maand een mail sturen met daarin de vraag of de geur bevalt en of je een nieuwe geur wil proberen voor de komende maand. Je kunt je keuze simpelweg aangeven door te reageren op de mail. De mogelijkheid bestaat overigens dat de mail tussen je spamfolder terecht is gekomen!

Kan ik ook extra verstuivers kopen?

Ja, verstuivers zijn ook los te koop. Gebruik het bovenstaande menu om al onze accessoires te bekijken! Vervolgens kan je ze eenvoudig bestellen via de website.

Kan ik ook extra parfum bijbestellen?

Nee, het is niet mogelijk om extra vullingen parfum aan te schaffen! Je krijgt met Scentbar de gelegenheid om maandelijks een nieuw merk parfum te proberen.

Gift set

Ik wil graag Scentbar weggeven als cadeau! Hoe werkt dit?

Ja, los van de abonnementsvorm bieden wij ook een gift set aan. Een ontzettend leuk cadeau om te geven en te krijgen!  Op de website kan je onze cadeau mogelijkheden bekijken onder het kopje ‘CADEAU’. Selecteer twee geuren en reken veilig af via jouw eigen bank. Een gift set kost €34,95 inclusief verzendkosten. Wil je hem rechtstreeks naar de persoon sturen aan wie jij het cadeau wil geven? Ook dit kan bij SCENTBAR. Geef dan wel het juiste adres door zodat wij hem op de post kunnen doen. Losse atomizers verkopen we overigens ook en deze zijn ook te vinden op de website!

Mijn account

Mijn naam staat verkeerd gespeld! Wat nu?

Door in te loggen in MIJN ACCOUNT kun je onder het kopje ACCOUNTGEGEVENS zien welke naam bij Scentbar bekend is. Deze gegevens kun je hier eenvoudig aanpassen.

Ik wil mijn profiel graag updaten met nieuwe gegevens, hoe doe ik dit?

Door in te loggen in ‘MIJN ACCOUNT’ kun je precies zien wat je kan veranderen hoe je dit kunt doen.

Ik ga verhuizen! Hoe kan ik mijn adresgegevens wijzigen?

Door in te loggen in mijn ‘MIJN ACCOUNT’ kun je onder het kopje ‘ADRESSEN’ precies zien welk factuuradres en verzendadres bekend zijn bij SCENTBAR. Je kunt ze wijzigen door op ‘BEWERKEN’ te klikken.

Hoe kan ik zien of ik wel of geen abonnement heb lopen?

Door in te loggen in mijn ‘MIJN ACCOUNT’ kun je onder het kopje ‘ABONNEMENTEN’ precies zien welke producten bij jou actief zijn. Mocht je er voor wat voor reden dan ook niet uitkomen, stel gerust de vraag en dan zoeken wij voor je op of je wél of geen lid bent. Dit kun je doen door bijvoorbeeld een mail te sturen naar service@scentbar.nl

Het abonnement

Ik ben zojuist lid geworden bij Scentbar! Wat nu?

Het proces begint bij een succesvolle betaling. Zodra dit gelukt is gaat SCENTBAR aan de slag om een startpakket samen te stellen. SCENTBAR stuurt jou een bevestigingsmail en doet het pakket dezelfde dag op de post. Het kan zijn dat deze mail tussen de spamfolder terecht komt. Check dit dus goed! Indien je gebruik maakt van een abonnement zal er vanaf het moment van betaling iedere maand €13,95 afgeschreven worden. SCENTBAR zal een week voor de komende maand een mail sturen met daarin de vraag of de geur bevalt en of je een nieuwe geur wil proberen voor de volgende levering. Mocht je toch vragen hebben als beginnend lid, stel ze gerust via service@scentbar.nl.

Kan ik iets kopen bij Scentbar zonder dat ik een abonnement heb?

Ja, naast onze abonnementsvorm bieden wij ook een giftsets aan. Dit is een pakket dat je zelf kan samenstellen op de website door naar het kopje ‘CADEAU’ te gaan. Selecteer twee geuren en reken veilig af via jouw eigen bank. Een gift set kost €34,95 inclusief verzendkosten. Wil je hem rechtstreeks naar de persoon sturen aan wie jij het cadeau wil geven? Ook dit kan bij SCENTBAR. Geef dan wel het juiste adres door zodat wij hem op de post kunnen doen. Losse atomizers verkopen we overigens ook en deze zijn ook te vinden op de website!

Ik heb me bedacht, kan ik mijn abonnement nog annuleren?

Je hebt 14 dagen na inschrijven om het pakket retour te sturen mits de parfum onaangetast is. Houd er rekening mee dat SCENTBAR (nog) niet verantwoordelijk is voor de kosten van de retourzending. Zodra wij het startpakket binnen is wordt deze beoordeeld en na goedkeuring wordt het geld binnen een week na ontvangst teruggestort op je rekening.

Welke abonnementsvormen zijn er?

SCENTBAR heeft momenteel één abonnementsvorm. Je betaalt eenmalig €14,95 waarna er bij een actief abonnement maandelijks €14,95 via automatisch incasso zal worden afgeschreven van je rekening. Je kunt dit op elk moment stopzetten in ‘MIJN ACCOUNTt’ op de website. De kans bestaat dat de e-mail waarin bevestigd wordt dat je abonnement succesvol is geannuleerd in je spamfolder terecht komt.

Zijn de verstuivers van Scentbar makkelijk mee te nemen op reis?

Absoluut! Onze verstuiver is ongeveer 10 cm groot waardoor hij gemakkelijk in je broekzak of tas past. Je verstuiver mee in het vliegtuig? Wanneer  je de verstuiver verpakt in een doorzichtig hersluitbaar zakje komt hij eenvoudig door de douane!

Ik woon in het buitenland. Kan ik ook abonnee worden?

Ja! We leveren op dit moment in Nederland en België. Maar wat er niet is kan nog komen!

Ik heb een abonnement, hoe kies ik mijn volgende parfum?

Verzenden & traceren

Waar kan ik Scentbar ontvangen?

Momenteel overal binnen de Nederlandse & Belgse grenzen. Wellicht dat de organisatie gaat uitbreiden naar het buitenland.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Het is bij SCENTBAR niet mogelijk je pakket te volgen omdat wij de pakketten als briefpost versturen. Wij zorgen ervoor dat jouw bestelling dezelfde dag nog op de post gaat waardoor je het binnen 1 á 2 dagen in huis hebt.

Moet ik tekenen bij ontvangst?

Nee, je pakket past door de brievenbus en hoeft daarom niet thuis te zijn op moment van levering.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen! Wat nu?

Mocht jij je pakket nog niet hebben ontvangen binnen de 48 uur, kunnen wij je adviseren om in te loggen in je account op www.scentbar.nl om de status te bekijken. Mocht je hier niet veel wijzer van worden adviseren we je om contact op te nemen met service@scentbar.nl om je vraag te stellen. Wij zullen er alles aan doen om jou te helpen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Zodra SCENTBAR een melding krijgt van je bestelling gaat het team gelijk voor je aan de slag. We stellen dezelfde dag jouw pakket samen om het dezelfde avond op de post te doen. PostNL bezorgt je pakket binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen twee werkdagen! Doordat het een postpakket is, hoef je er niet voor thuis te blijven en valt het bij jou op de deurmat, handig!

Past mijn pakket door de brievenbus?

Ja! Je hoeft dus niet thuis te blijven voor je pakket!

Retour

Ik heb me bedacht, kan ik mijn abonnement nog annuleren?

Je hebt 14 dagen na inschrijven om het pakket retour te sturen (mits het parfum onaangetast is. Houd er rekening mee dat SCENTBAR (nog) niet verantwoordelijk is voor de kosten van de retourzending. Zodra wij het startpakket binnen is wordt deze beoordeeld en na goedkeuring wordt het geld binnen een week na ontvangst teruggestort op je rekening.

Facturatie en betaling

Op wat voor verschillende manieren kan ik betalen bij Scentbar?

Momenteel kan dit met iDeal, Sofot, Credit Card en PayPal. Wellicht dat we in de toekomst andere vormen van betalingen gaan aanbieden! Mocht je bank er niet tussen staan en toch graag lid willen worden, stuur dan gerust een verzoek door een mail te sturen naar service@scentbar.nl en wellicht dat we elkaar tegemoet kunnen komen.

Ik ben klaar om een bestelling te plaatsen. Wanneer moet ik betalen?

Zodra je de winkelmand gevuld hebt, je gegevens hebt ingevoerd en op afrekenen drukt. Je kunt veilig betalen via jouw eigen bank.

Ik heb een actief abonnement, hoe betaal ik voor toekomstige maanden?

Bij het afsluiten van een abonnement geef jij ons een machtiging om maandelijks €13.95 af te schrijven via automatische incasso. Je hoeft dus maar éénmalig handmatig te betalen, de rest regelen wij!